۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۲۰

ناظری عنوان کرد:

حضور در جمع مردم هنردوست کرمانشاه افتخاری بزرگ است

حضور در جمع مردم هنردوست کرمانشاه افتخاری بزرگ است

کرمانشاه - خبرگزاری مهر: شهرام ناظری، استاد بزرگ موسیقی و آواز ایران، با ابراز خرسندی از سفر به کرمانشاه، حضور در جمع مردم هنردوست زادگاه خویش را افتخاری بزرگ برای خود دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، استاد شهرام ناظری در دومین شب از اجرای کنسرت موسیقی خود در کرمانشاه اظهار داشت: خدمت به همشهری های خوب کرمانشاهی افتخار بزرگی است که امروز نصیبم شده است.

وی در ادامه و در حالی که با زبان کردی با مردم سخن می گفت، خاطرنشان کرد: حضور در جمع گرم و محفل صمیمی مردم کرمانشاه را برای خود افتخار می دانم و بسیار هم خوشحالم از اینکه بار دیگر افتخار دیدن مردم نجیب هم استانی هایم نصیبم شد.

ناظری افزود: حضور در کنار چنین مردم باصفایی سعادت بزرگی است که خوشبختانه به آن دست یافتم و امیدوارم در آینده نزدیک بازهم افتخار دیدن همشهری های عزیزم را پیدا کنم.

استاد بزرگ آواز ایران در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه بسیار علاقه مند بوده تا زودتر از این ها به زادگاه خود سفر و برای مردم شهرش کنسرت برگزار کند، یادآور شد: این حضور بنا بر دلایلی به تعویق افتاد تا امسال و با علاقه مندی که مردم و مسئولین خصوصا استاندار نشان دادند و زمینه حضور فراهم شد.

ناظری خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه در گذشته ها جایگاه سه پادشاهی بزرگ در دوران هخامنشیان، ساسانیان و اشکانیان بوده است و جزو استان های اساطیری و کهن ایران زمین محسوب می شود.

وی گفت: کرمانشاه سرزمین یارمحمدخان کرمانشاهی از سرداران بزرگ نهضت آزادی است و همواره مهد دلیران بسیاری بوده است.

استاد شهرام ناظری در ادامه بخش هایی از شاهنامه فردوسی (داستان زهاک) را همراه با موسقی مقامی به مدت نزدیک به 3 ساعت برای حاضران اجرا کرد.

کد خبر 2297376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha